26 Ekim 2007 Cuma

Yaşasın hafta sonu tatilleri ! Ve tabiki resmi tatiller.

Tatil başlıyooorrr! biraz daha uyku, -en azından 08.30 ya da 09.00'a kadar- biraz daha kendimize zaman ayırmak üzere 3 günlük tatile gireceğimiz için mutluyum. Dün akşam eve gidince beklediğim dizi de -bu arada beklediğim dizi Elveda Rumeli - tv'de yayınlanmayınca, cafefernando.com'da gördüğüm Fındıklı Kurabiyelerden yaptım. Lezzetli ve hoş oldular ama tepside yayıldılar nedense. Bir kaç defa daha denemem gerek. Fırından çıkarıp çukurlarına reçel ve nutella koymama bile fırsat vermedi Selim. ''Yeter amaa!'' diye sinirlendim. 25 tane olmuşlardı, biraz da Gülsen anne'ye götürmeyi planlıyordum ama Selim'in gece atıştırmaları malum. Sabaha zaten birkaç tane kalmışlardı. Neyse, bisküvi kutusuna koydum, iş çıkışı eve uğrayıp alırım. Kurabiyelerin çukurlarına -yayıldıkları için pek çukur bi taraflarıda kalmamıştı ama, yine de kurtardım sayılır- geçenlerde yaptığım rusticfoods.blogspot'tan tarifini aldığım Taze Zencefilli Elma Reçeli, Vişne Reçeli ve Nutella koydum. Nutellalı olanı tercih sebebim. Benim yaptığım zencefilli reçelde elmalar oldukça küçülmüşlerdi. Nedense? Her neyse, öğreniyorum, öyle değil mi? Çarşamba akşamıda Ispanaklı Kiş denemem oldu, fena sayılmazdı. Ve tabi sabaha 2 dilim kalmıştı, 28 cm'lik kişden!!
Neyse, toparlanmam gerek, 17.35'de servisde olmalıyım. Hafta sonu Ezogelin Çorbası, Kabak Dolması ve Yoğurtlu Patlıcan Salatası yapmayı düşünüyorum. Çünkü dolapta bekleyen kabak ve patlıcanlar çürüyebilir.
Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum ve tabi kendime deee...

Hiç yorum yok: