25 Ekim 2007 Perşembe

HALA BÜRODAYIZ ...

Biraz sıkıcı, daha doğrusu oldukça sıkıcı. Çünkü toplantının bitmesini bekliyoruz şu an. Masam darmadağınık ve ayaklarım üşüdü. Üffff!!! bitse de gitsek yaaa!!! Evde yemek varmıydı? Evet, sayılır. Biraz domates soslu makarnamız ve yayla çorbamız var. Ehh idare eder. Selim'i aradım biraz önce, lojmandaymış. Beni alıyo da Perşembe akşamları. Ağzı o kadar doluydu ki konuşamıyodu. Ne yiyosun? diye sordum, ''köfte ekmeekk'' diye homurdandı. Şimdi kesin homurdanmak lafına bozulur :))) Canım benim. Hafta sonu ablamlara yani Keşan'a gitmeyi düşünüyorduk ama annem ve babam Gümüşhane'den dönüyolar. Özledim onları, büyük bir ihtimalle gitmiyoruz. Heyoo!! Toplantı odasından birileri çıktı bitsin artık, yoksa arkamdaki etajerin üzerinde duran bir paket kepekli bisküviyi yemeye başlayacağım. Tv'de Elveda Rumeli var bu akşam, onu izlemeye çalışıyorum. Eee birde GS maçı varmış. Artık ben salona. Nihayet çıkıyorum, dakik Aşkım gelmiş bile. Herhalde şu anda bir çok evde akşam yemeği saati, herkese afiyet olsun.