13 Ağustos 2008 Çarşamba

Kızımız: Ayşe Selin ya da Nazlı Selin !

Evet kızımız olacak, hep içten içe kızım olsun istemiştim. Ne güzel! Allah'da gönlüme göre verdi. Tabi öncelikle sağlıklı olmasını diliyoruz, inşaallah her şey yolunda gider.

Daha adının ne olacağına karar veremedik. Ben Ayşe Selin olsun istiyorum, babası Nazlı Selin diye seslenmeye başladı bile. Annem çocuğuna kendi adını vermenin iyi olmadığını söyledi, kafam karıştı. Neyse sağlıklı ve vaktinde dünyaya gelsin yeter.

Bebeğim için hazırlıklar yapıyorum, çok hoşuma gidiyor. Şimdiye kadar bebek mağazalarına bakmazdım, şimdi acaba nerede ne var, hangisi daha iyidir diye bayağı bi zaman harcıyorum. Odasına yatak ve şifonyer alıyoruz, zaten beyaz gardırobu vardı ona uygun birşeyler buldum. Çok sevimliler. Alışveriş yaparken kafam karışıyor, 0 yaş, 3 ay, 6 ay derken giysilerin ebatlarına karar veremiyorum. Çok küçük şeyler almamam konusunda uyardılar beni, ben de dikkate aldım. Alınan bütün giysilerini de beyaz sabunla yıkıyorum. Veee ayrıca bebeğime battaniye ördüm. Çok hoş oldu bence, kendi tasarımım:) Pembe, sarı, mavi ve beyaz kullandım, üstüne de küçük ponponlar ve çiçekler hazırlıyorum. Umarım herşey vaktinde hazır olur.

Bu haftadan sonra izin almayı düşünüyorum kendime ve bebeğimize daha çok vakit ayırabilicem. Sanırım. Çünkü evde yapılması gereken öyle çok şey var ki. Ayaklarım şu anda oldukça şiş, babetleri çıkarıp terlik giyiyorum, terlikler de sıkınca onlardan da kurtulmak istiyorum. Yani ayaklarımla başım dertte:( Ahh küçük kız, anneye neler yaptın böyle sen. Olsun, sakın şikayet ettiğimi düşünme. Doğduktan sonra güzel vakit geçirelim seninle. Şimdi beni duymuş gibi kıpırdıyosun:) küçük melek.

3 yorum:

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet dedi ki...

Ne kadar güzel bir haber. Umarım en kısa sürede kucağına alırsın kızını...
Sevgiler

ayşegül laçinler dedi ki...

Merhaba Ayşegül, güzel dileklerin için teşekkür ederim. Bebeğimiz Ayşe Selin dünyaya geldi ve inanın dünyamız değişti.Şimdilik bu kadar daha sonra resimleriyle o da burada bana eşlik edecek.

Tijen dedi ki...

Geldi mi bebecik?